Ogłoszenia klimatyczne

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Błękitna Gildia Strona Główna -> Organizacja klimatu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Caus
Błękitny
Błękitny


Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 455
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Facet

PostWysłany: Sob 22:37, 09 Maj 2009    Temat postu: Ogłoszenia klimatyczne

1. Nasza postać jest tylko jedna, nie teleportuje się itd itd, jeżeli gdzieś idziemy, to nie piszemy po 5sekundach posta w ciemnej dupie.
2. Za trunki w karczmie płacimy złotem - złoto zdobywamy przez dobre wyniki w turnieju, oraz za drobne pomoce w grze i klimacie. Nieograniczone fundusze ma mistrz (fundusze Gildii) i Świat (czyli wszelkie NPC).
3. Jeżeli wypijemy n piw, nie zachowujemy się tak jakbyśmy dopiero co weszli do knajpki, ale raczej tak jakby karczmarz chciał nas "wyprosić" a my nie byliśmy w stanie go zrozumieć.
4. Postaciami NPC kieruje Świat itd, nie wolno podejmować za nich żadnych decyzji, jeżeli chcecie gdzieś z jakimś iść musicie poczekać czy się zgodzi, to samo tyczy się normalnych osób - wolność kończy się tam gdzie zaczyna się kogo innego.
5. W soboty jeżeli ktoś pisze to proszę uwzględnić to że jest turniej i w klimacie wybrać się do Rivangoth - możecie nawet jakimiś grupkami tam jeździć pijąc po drodze.
6. Ekwpiunek każdy ma zwykły prosty itd itd, nie można go sprzedać itd, za to można zdobyć ekwpiunek unikatowy - z nim można już robić co się chce.
7. Wprowadźmy trochę realizmu - postać która spadnie z konia nie podnosi się na nogi z mieczem wyciągniętym od razu z pochwy i gotowa do walki, tak samo jak nasz bohater nie będzie w plecaku niósł zestawy czterech zbroi + 10 młotków płatnerskich.
8. Wszelcy przyjaciele nasi itd, zwierzęta, tró fajne itemy które posiadamy lepiej żeby zostały najpierw dogadane na pw z Światem, a dopiero potem umieszczone w grze.
9. A właśnie - to co robicie wpływa na to jak będzie toczyła się gra dalej, więc radzę rozmawiać z NPC, dbać o swój wizerunek, odwiedzać różne miejsca itd itp - wszelka losowość zostanie poddana rzutom kostki + modyfikatory uwzględniające okoliczności. Jeżeli ktoś dobrze wciela się w postać (nawet jeżeli jest złym charakterem) może liczyć na bardziej pomyślne modyfikatory, nawet w złej sprawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Caus
Błękitny
Błękitny


Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 455
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Facet

PostWysłany: Sob 22:42, 09 Maj 2009    Temat postu:

1. Jeżeli ktoś chce założyć swój własny interes najpierw musi załatwić trochę papierków:
a) wpis od generała i mistrzyni z pozwoleniem na działalność
b) dokładnie sporządzone z kwatermistrzem pismo, gdzie ów będzie prowadzona, jakie usługi będą prowadzone itd
c) wpłata pieniędzy na działalność w biurze kwatermistrza (należy do Gildii w tym czasie wpłacić ilość kasy z klimatu x10)
2. Jeżeli chcecie znaleźć miejsce na prowadzenie takiej to wszystko w ogłoszeniach na rynku, albo po znajomości od kogoś próbujcie, będę się starał robić coraz więcej miejsca na takie rzeczy.
3. To samo ma się z tym, że u kogoś się pracuje, poniżej będzie lista, cotygodniowych zarobków, jeżeli prowadzi się jakąś działalność, lub pracuje się u kogoś na stałe.
4. Pamiętajcie, że pracując u kogoś ograniczanie możliwość swoich wypraw itd.

Chyba tyle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Caus
Błękitny
Błękitny


Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 455
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Facet

PostWysłany: Pon 19:29, 15 Cze 2009    Temat postu:

No to ogłoszonko w sprawie kohort.

1. Kohorta może sobie istnieć, lecz jak chce jakiekolwiek miejsce, albo przedmioty do mieszkania (które i tak trzeba kupić) - pisze na pw do świata co i jak chce kupić - Świat daje wykaz co ile mniej więcej kosztuje i można się targować.
Opcjonalnie można próbować to kupić u ludzi w mieście.
2. Kohorta któa zdobędzie najwięcej punktów na turnieju, ma dodatkowy mnożnik do premi pieniężnej dla każdego usera +0.5
3. Kasę z swojej karty postaci można przeznaczyć na kasę kohorty.
4. Kohorty powinny mieć jeden główny temat dokładnie w nim opisane co i jak, ile kasy, lista członków.
5. Sprawy wewnątrz kohortowe rozstrzyga się wewnątrz nich.
6. Na wojnie każada kohorta będzie dostawała osobne zadania - za ich spełnienie, będzie dodatkowa kasa dla kohorty.
7. Do założenia Kohorty wymagane jest 4 aktywnych graczy. Jeżeli Kohorta przez tydzień ma 3 i mniej, to jej istnienie zostaje zawieszone. Jeżeli przez kolejny tydzień nikogo nie zwerbuje, to zostaje rozwiązana, a majątek podzielony równo pomiędzy graczy którzy w niej zostali do końca. Nie wchodzi w życie, jeżeli Mistrzyni, Generał, lub Kwatermistrz stwierdzi inaczej.
8. Żaden punkt nie jest żelazną reguła i wszystkie mogą być dowolnie zmienione, naginane, przez Administrację Gildii.

Artykuł numer2.
1. Kohorty które zwerbują 4 i więcej członków do końca tygodnia dostaną początkowe bonusy (takie jak np darmowe mieszkanie)
2. Prośby o dołączenie do kohort wysyłąć do ich przywódców.

Ave
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Caus
Błękitny
Błękitny


Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 455
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Facet

PostWysłany: Pon 21:57, 15 Cze 2009    Temat postu:

Pomysł Deshonga i członków kohorty ZK.

Za zorganizowanie tego możecie dostać do 400 sztuk złota.

Jako, że jest to akcja spontaniczna ale mnie się podoba, na najbliższym turnieju do kart postaci całe ZK dostaje dodatkowy mnożnik x0.15.


Teraz jeszcze info w sprawie kohort.
1. Kohorty mają obowiązek wyłonić w drodze zasugerowanej przed dowódcę kohorty (wolne wybory, wybranie przez dowódcę samemu itd) zastępcy, oraz kwatermistrza kohorty.
2. Dowódca aktywnie działającej kohorty dostaje dodatkowy mnożnik x0.5, zastępca i kwatermistrz x0.25
3. Kwatermistrz ma obowiązek kontaktować się z kontem Świat w sprawie wszelkich zakupów i rozporządzeń związanych z Kohortą dotoczących funduszy. Tylko Kwatermistrz Gildii może dysponować pieniędzmi Gildii.
4. Osoba mistrza, bądź zastępcy jeżeli zrzeknie się z dodatkowego mnożnika może przyjąć funkcję Kwatermistrza.
5. Kwatermistrz, jak i zastępca muszą być mianowani na to stanowisko w dobrze widocznym temacie dotyczącym Kohorty. Zmiana stanowiska następuje w nocy z piątku na sobotę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Caus
Błękitny
Błękitny


Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 455
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Facet

PostWysłany: Wto 21:14, 16 Cze 2009    Temat postu:

1. Szlachta się za bardzo rozkręciła z tymi kohortami - jeszcze żadnych pokoi nie macie.
2. Niech każda kohorta założy temat w którym jasno i wyraźnie będzie napisane kto jaką funkcję pełni i kto w danej kohorcie jest. Wszelkie wywalenia, zmiany kadrowe itd - w tym temacie.
3. Niech kwatermistrz każdej kohorty założy temat do rozliczania się z Światem co do tego ile kasy macie, ile poszło na wynajem, ile kto przekazał itd - przy okazji będzie tam spis tego co macie (stoły, miecze, gumki).
4. Zapraszam do mojego biura, nie gryzę, w sprawie klimatycznego dogadania się co do ceny i miejsca w którym chcecie coś wynajmować. Może się też okazać, że ktoś chce cały budynek na mieście sprzedać, ale nie sądze, żeby was było stać, a u mnie ceny będą naprawdę przyzwoitę (za całość kasy będą potem nagrody do wygrania i będzie rozdzielana za jakieś bonusy dla kohort).

Ave
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Caus
Błękitny
Błękitny


Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 455
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Facet

PostWysłany: Śro 13:06, 17 Cze 2009    Temat postu:

1. Po wybraniu Kwatermistrza każda kohorta na start dostaje 250 sztuk złota.
2. Z wyborem czekam do soboty, potem darmowej kaski nie będzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bilkinss
Przyjaciel gildii


Dołączył: 29 Mar 2006
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ornontowice

PostWysłany: Śro 13:37, 17 Cze 2009    Temat postu:

Caus, u nas sam się zajmuje taka robota ( tzn chwilowo Sigmar bo jestem na wojnie), potem będzie skryba,kwatermistrz i zastępca dowódcy, ale to potem bo na razie jest nas za mało.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Błękitna Gildia Strona Główna -> Organizacja klimatu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin