Gra BBMMO

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Błękitna Gildia Strona Główna -> Luźne tematy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fayl
Błękitny
Błękitny


Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 885
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Źdół
Płeć: Facet

PostWysłany: Pią 18:42, 25 Wrz 2009    Temat postu: Gra BBMMO

Dobra. Jak pewnie wiecie - przez ostatnie parę(naście?) dni sobie pisałem grę w PHP. W przeciwieństwie do Causowych Magów nie wzorowałem się raczej na S:W*.
Taki szybki przegląd tego co jest:
  • Postać = 5 (raczej klasycznych) statystyk, statystyki można zwiększać poprzez trening (zabierający energię (czyli odpowiednik tur z S:W))
  • 4 rodzaje zasobów**
  • Walka z mobami, walka PvP
  • Gildie: walki między gildiami, doświadczenie gildii, budynki gildyjne, ładnie rozbudowany system praw wewnątrz gildii
  • Ekwipunek (raczej mniej rozbudowany niż w wojach) - 3*** miejsca (broń,zbroja,hełm), wymagania jedynie poziomowe
  • Umiejętności - na razie jedynie aktywne podczas walki (typu większe obrażenia, regenka), są do kupienia w sklepie; gdy się ich używa, rośnie ich poziom****
  • Przedmioty można umagiczniać (choć na chwilę obecną średnio się to opłaca)
  • Wypadajki - moby mogą zostawiać wypadajki, na razie da się je tylko sprzedać
  • Aukcje - można wystawiać swoje przedmioty/wypadajki/zasoby na aukcje
  • ...poza tym: jest forum domowej roboty, możliwość zmiany stylu graficznego (również podmienić CSS na własny), avatarek w profilu, rankingi względem wszelakich cech

...i co być powinno ale (jeszcze) nie ma (nie po kolei, tylko to co mi się akurat przypomina):
  • Nie można przekazać władzy w gildii innej osobie
  • Jeden budynek gildyjny nie działa (dokładniej - dom podatkowy*****)
  • Rankingi nie są podzielone na strony (co będzie przeszkadzać dopiero przy dużej liczbie osób)
  • Niektóre wzory są kiepskie, a innych wcale nie ma (np. umagcznianie)
  • Walki międzygildyjne******... będę musiał chyba przerobić bo na chwilę obecną są one bardziej losowe niż wojny w S:W :>
  • Chyba najważniejsze - na tym serwerze nie ma crona ani transakcji, przez co część rzeczy jest tymczasowo zrobiona 'żeby działać' (tzn: energia nie odnawia się o określonej porze, a po pierwszym zalogowaniu po tej porze; aukcja tak samo - założyciel musi wejść do widoku aukcji żeby jego zakończone aukcje się faktycznie skończyły; walki międzygildyjne - też będą się odbywać o określonych porach - na razie są od razu po zaakceptowaniu)
  • Nie traci się za nic many (chociaż w jednym miejscu jest napisane że tak ;) )
  • Nie ma grafiki (ale to jest drugorzędna sprawa)
  • Nie ma systemu pomocy (to może być bardziej kłopotliwe, ale liczę że sobie dacie radę, a jak nie to pytajcie :P )
  • ...no i oczywiście brakuje sporo innych rzeczy ale albo o nich nie pamiętam, albo jeszcze nie wymyśliłem :>

[link widoczny dla zalogowanych] (hm, z jakiegoś powodu jak się kliknie w ten link to przekierowuje na byethostowego 'nie-da-się-tu-wejść'. Jeśli też tak macie to po prostu skopiować ten link trzeba (chociaż nie wiem czemu miałoby się tak robić? :P ).

No i takie typowe na koniec - zachęcam żebyście psuli co się da (owszem, liczę że się nie da :> ) i piszcie o wrażeniach/opiniach/skargach/wnioskach/propozycjach.
(no i nie ponoszę odpowiedzialności za szkody na umyśle i takie tam)
(edit ~ testowałem w FF3.5 - działa dobrze, w Chrome - dobrze ale (u mnie?) nie wyświetla znaków rozszerzonego unicode, w IE - chyba działa ale widoczność jest słaba bo IE chyba nie bardzo rozumie mojego CSSa :) ; opery/konquerora/safari nie posiadam)


* tylko na innej grze, ale nie powiem na jakiej bo już jej nie ma.
** docelowo, w tej chwili 2 działają, 2 istnieją ale nie można ich zdobyć
*** może będzie więcej, ale na razie nie widzę potrzeby komplikować
**** rośnie, ale progi poziomowe umiejętności są na razie bardzo wysokie - inaczej chyba za szybko by się je zdobywało
***** który, z jakiegoś powodu, nazywa się bank :>
****** hmm, FF chciał poprawić to na 'między-gildyjne', czy to jest poprawniejsza forma? :P


Ostatnio zmieniony przez Fayl dnia Pią 19:16, 25 Wrz 2009, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Azareus
Uduchowiony


Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 1703
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Facet

PostWysłany: Pią 21:41, 25 Wrz 2009    Temat postu:

Wbiłem się :p Weług gry jestem już 2 dni Razz nie no fajnie to wygląda ;p Musże teraz ogarnąć ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Azareus
Uduchowiony


Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 1703
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Facet

PostWysłany: Pią 21:43, 25 Wrz 2009    Temat postu:

Trenujesz, trenujesz i zdobywasz 0.075000 punkta siły

Łącznie po treningu twoja siły wzrosła o 0.075000!



ORGAZM!


Kiedy chce ząłożyć gildiię wyskakuje strona z
AddGuildToDB2() in guildm. says: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '23,"Założyciel",127)' at line 1


Faiiil :p nie zrobilo gildii ;p


Ostatnio zmieniony przez Azareus dnia Pią 21:45, 25 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fayl
Błękitny
Błękitny


Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 885
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Źdół
Płeć: Facet

PostWysłany: Pią 22:00, 25 Wrz 2009    Temat postu:

Zaraz zobaczę. Ano zdarza się - zrobię coś i działa, a potem zmieniam i zapominam sprawdzić. Razz

Edit ~ Działa już.


Ostatnio zmieniony przez Fayl dnia Pią 22:05, 25 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Azareus
Uduchowiony


Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 1703
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Facet

PostWysłany: Pią 22:03, 25 Wrz 2009    Temat postu:

To tak:

Walka z komarem jest strasznie randomiasta.
Walczy aż do wygranych 5 walk. Np; przegrałem 14 a wygrałem 3 bo wpisałem 3 walki ;p
Na początku nie stac na broń :p Ale to chyba tak ma być
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fayl
Błękitny
Błękitny


Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 885
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Źdół
Płeć: Facet

PostWysłany: Pią 22:12, 25 Wrz 2009    Temat postu:

Cytat:
Walka z komarem jest strasznie randomiasta

To podchodzi pod punkt "Niektóre wzory są kiepskie, a innych wcale nie ma". :>
Na chwilę obecną jest tak, że stosunek zręczności walczących decyduje o szansie na to kto będzie atakował (dobra, mało jasno; przykład: A ma 10 zręczności, B 5, więc w każdej turze walki A ma 67% szans że to on zaatakuje).
Myślę że to wzorek powinno się zmienić by bardziej na zmianę się atakowało.

Cytat:
Na początku nie stac na broń :p Ale to chyba tak ma być

A to nawet nie zwróciłem uwagi. :P Ale jak tak jest to niech już zostanie na razie.

(punktu drugiego na sucho nie ogarniam, ale popróbuję walk to może załapię :> )

Edit ~ O, i udało ci się mnie zabić mimo że nie żyłem. Tego nawet nie sprawdzałem. :P


Ostatnio zmieniony przez Fayl dnia Pią 22:14, 25 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Azareus
Uduchowiony


Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 1703
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Facet

PostWysłany: Pią 22:14, 25 Wrz 2009    Temat postu:

to tak:

Kod:
Przegrałeś!
Zdobyłeś 20 doświadczenia
Znalazłeś 2 złota
Twoja kondycja wzrosła o 0.05!


Wychodziloby, ze za przegraną mam więcej expa, niż za wygraną z gościem 1lvl mniej. Dodatkowo po 3 walkach z gościem na 1lvlu, przestalo pokazywac napis ile dmg zadalem. jest pokazany nick moj, jego i ze wygralem ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fayl
Błękitny
Błękitny


Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 885
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Źdół
Płeć: Facet

PostWysłany: Pią 22:17, 25 Wrz 2009    Temat postu:

Dobra, poczekam aż się zmęczysz szukaniem bugów i dopiero wtedy poodpisuję. :P

Edit ~
Cytat:
Wychodziloby, ze za przegraną mam więcej expa, niż za wygraną z gościem 1lvl mniej

Dobra, już widzę, to jest błąd wyświetlania - tyle expa zdobył ten drugi.
Cytat:
Dodatkowo po 3 walkach z gościem na 1lvlu, przestalo pokazywac napis ile dmg zadalem. jest pokazany nick moj, jego i ze wygralem

Tak, to to zdecydowanie błąd - po Twojej pierwszej wygranej on powinien nie żyć i być nieatakowalny. :P (jakoś w ogóle nie myślałem żeby to zablokować) - jutro* poprawię bo dziś już nie będę w tym grzebać bo to będzie więcej roboty.

* jutro, ale nie za kwadrans tylko to bardziej jutro. :P

(o, exp za walkę gildii też jakiś biedny jest, właściwie tyle samo dostaliśmy; ale to może przez różnicę poziomów być, bo jest uwzględniona we wzorku ;) )

Edit ~ i polecam na razie nie walczyć wielokrotnej walki z mobem.
Edit ~ o, już działają wielokrotne :P
Edit ~
Cytat:
Weług gry jestem już 2 dni
Poprawiłem.

Ostatnio zmieniony przez Fayl dnia Pią 23:05, 25 Wrz 2009, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Azareus
Uduchowiony


Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 1703
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Facet

PostWysłany: Sob 12:17, 26 Wrz 2009    Temat postu:

Kobold ma 3lvl tak samo jak slimak, a dostaje sie za niego exp cos pomiedzy 1 a 2 lvlem ;p

slimak jest łatwiejszy od kobolda i daje więcej expa ;p

Wypadajki
W ekwipunku miałem 785 splesniałych ciastek (nie zabiłem nawet 100 mobow). każde warte 5$. Sprzedałem all i mam kase na wszystko ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fayl
Błękitny
Błękitny


Dołączył: 16 Maj 2008
Posty: 885
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Źdół
Płeć: Facet

PostWysłany: Sob 12:26, 26 Wrz 2009    Temat postu:

Cytat:
Kobold ma 3lvl tak samo jak slimak, a dostaje sie za niego exp cos pomiedzy 1 a 2 lvlem

Exp nie jest zależny od lvla moba tylko wpisany ręcznie. Wszystkie staty były dobierane na oko więc trudno mi powiedzieć co jest jak silne. Mogę wlepić tu tabelkę ze statami potworów (inteligencja i umysł są nieużywane chwilowo, kondycja wpływa na def). A sam exp ma 20% rozrzutu od tego podanego w tabelce.
Kod:
/*
   Nazwa               Lv,   Gp Gems  Str   Dex   Con  Int   Mnd     HP   MP    XP 
("Półżywy Komar",       1,   10,  0,   3,    3,    3,  10,    1,    10,   0,    3,
("Bojowa Mysz",         2,   15,  0,   2,   10,    3,   1,    1,    20,   0,    5,
("Zabiedzony Kobold",   3,   10,  0,   2,    5,    5,   1,    1,    50,   0,    6,
("Ślimak Zagłady",      3,   20,  0,  20,    1,   10,   5,    5,    30,  99,   10,
("Ćwierćzjawa",         5,   20,  0,   7,   40,   30, 100,    5,    40,  99,   30,
("Drwal Rysiek",        7,    5,  0,  50,    2,   30,   1,    5,    50,  99,   45,
("Krnąbrny Kaloryfer",  9,   35,  0,  15,   15,    5,   5,    5,    40,  99,   40,
("Homunkumulonimbus",  10,   50,  1,  10,   15,   80,   5,    5,   150,  99,   50,
("Kaleki Goblin",      12,   30,  2,  60,   15,   10,   5,    5,    50,  99,   60,
("Lord Zonk",          99,    0,  0,  99,   99,   99,  99,   99,   200,  99, 1000,*/


Co do wypadajek - faktycznie coś musiało pójść źle, ale jeszcze nie wiem co. Będę sprawdzał. :P (teoretycznie mysz ma 10% na dropnięcie ciastka).
Edit ~ o, faktycznie, ja mam w ekwipunku 556 ciasteczek. Ciekawe. :D
Edit ~ a wiesz może kiedy zdobyłeś te wypadajki? Bo jeśli to było wczoraj przed tym jak napisałem że "już walki wielokrotne działają", to możliwe że walka wielokrotna to powodowała. Ale już tego błędu nie ma. (dokładniej - przy walce wielokrotnej się wszystko zapętlało przez mój głupi błąd i przez to walka mogła odbyć się kilkaset razy (nie zabierając energii i chyba nie dodając expa)).


Ostatnio zmieniony przez Fayl dnia Sob 12:41, 26 Wrz 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Azareus
Uduchowiony


Dołączył: 06 Gru 2005
Posty: 1703
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Facet

PostWysłany: Sob 12:43, 26 Wrz 2009    Temat postu:

Jak wpisałem 666 to jakis błąd wyskoczył. Niby ze jakies 10sekund minęło. Zrobilem tak kilka razy, a wieczorem dopiero 10x zadziałało ;p Nie wiem, ciacha zobaczyłem dopiero teraz ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Błękitna Gildia Strona Główna -> Luźne tematy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin