Nabór na sesja RPG
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Błękitna Gildia Strona Główna -> Wyprawy Błękitnych
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Elasharr
Błękitny
Błękitny


Dołączył: 07 Lip 2005
Posty: 1003
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa tudzież Veas:)

PostWysłany: Pon 0:58, 05 Gru 2005    Temat postu:

Ja poki co chetnie sie przyjrze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drako
Błękitny
Błękitny


Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Facet

PostWysłany: Pon 13:11, 05 Gru 2005    Temat postu:

Ogólne zarysy wszych postaci:

MadMax83

Imie: Sorli Pogromca

Rasa: Krasnolud

Profesja wyjściowa- Zwiadowca

Zamierzona profesja zawansowana- Kusznik

Charakter: Dobry-Neutralny

Bódtwo: Drum**
Statystyki:

???????????????

Moja uwaga- Podac jakie ma mieć w przyblizeniu statystyki a ja zrobie.

Jennahan

Imię: Urgall
Rasa: Krasnolud
Profesja wyjściowa- Inżynier
Zamierzona profesja wyjściowa- uczeń alchemika
Charakter: Neutralny- Nutralny

Bostwo: Dolgan*

????

Sttysyki:

?????


Młot Zagłady

Imie: Nagashizarr (Nagash)
Rasa: Mroczny Elf (Uf wspolczuje w gronie 2 Krasnali)
Profesje wyjsciowa: Uczeń czrodzieja (Domyślnie początkowa sfera Vis (Moc)

Profesja zamierzona: Elementalista (Niewiem czy władajacy 4 żywiłami czy "Mowca" poszczegpolnego zywiołu.

Bóstwo: Tzeentch:


nazywany Panem Zmian lub Mistrzem Czasu. Tak naprawdę nikt nie wie jak wygląda Pan Zmian. Jego wygląd nieustannie się zmienia, a żadna forma się nie powtarza. Wynika to z faktu, iż Tzeentch jest nieprzewidywalny, a jego mroczne plany nieodgadnione dla nikogo, nawet dla jego wyznawców. Będąc Panem Zmian, jego działania są chaotyczne, zagadkowe, podobnie jak łaski którymi obdarza swoich wyznawców. Można o nim powiedzieć jedną pewną rzecz: lubi zmieniać ścieżki, przeznaczenie istot zamieszkujących Stary Świat.

Tzeentch jest mistrzem magii i w przeciwieństwie do Khorne’a jego wyznawcy nie są głupią, brutalną siłą, niszczącą wszystko co stanie im na drodze, a jedynie przy pomocy magii zmieniają los ofiar swego boga (pośród bogów chaosu nie ma zgody i za największego wroga Tzeentch uważa się Khorne’a). Tak więc Tzeentch będzie miał nielicznych wyznawców, ale jego wyznawcy będą posiadać w ręku wiedzę i magię, a to jest to, co przyciąga magów niczym płomień świecy ćmę. Najpotężniejszymi, najbliżej związanymi z mrocznymi mocami magami, będą obok niewierzących nekromantów, właśnie wyznawcy Tzeentcha. Z tego powodu, magowie Pana Zmian stanowią ogromne zagrożenie dla Starego Świata i są bezwzględnie zwalczani przez łowców czarownic. Strefą wpływów Tzeentcha są wszelkie gildie, stowarzyszenia magów w całym Starym Świecie.


Charakter:

-Prawo: Neutralny

-Moralke: Złe

Ststy:

Do wylosowania.






Nierubcie drużyny innej od siebie ideologiczne, bo owie- Niwypali Krasnolud z 3 Elfami. Ale już 2 Krasnale i 2 Elfy to tak.


* To jest b.óstw ymyślone prze fanów, albowiem w podstawowym "Młotku" niama drobrego bóstwa dla Inżyniera, a oto opis:


Opis: Dolgan jest jednym z bogów krasnoludzkiego panteonu. Bóg saperów, bombardierów i inżynierów znany jest w całym Imperium, za życia odznaczał się wielkim sprytem i rozwagą. W kronikach krasnoludzkich królów jest notka o jego życiu:
... Krasnoludy powiadają, iż przed 2 tysięcy laty żył krasnolud, który w żaden sposób nie przypominał swoich pobratymców. Życie krasnoludów z tamtego okresu było proste, kierowali się zasadą: "należy bić i walczyć, by przeżyć". Każde dobrze wiedział że nie ma lepszego w bitwie od krasnoluda. Tym dziwniejsze było, iż krasnolud ten od młodości nie wykazywał umiejętności danych tej rasie. Należał do ważnego klanu dlatego jego słowa, jak i później jego synów bardzo się liczyły w obradach rady. Zadawał on wiele pytań, na które nawet najmądrzejsi z krasnoludzkich myślicieli nie znali odpowiedzi. Wszystko starał się zakończyć pokojowo, dlatego w radzie miał wielu przeciwników którzy uważali, że nie godne jest krasnoludowi aby paktował z wrogiem. Będąc w wieku 40 lat skonstruował maszynę, która miała przyczynić się później do zagłady krasnoludzkiego Imperium. Chodziło tu o działo artyleryjskie, nazwane później przez ludzi armatą. W swoim życiu stworzył jeszcze wiele najróżniejszych machin, jedne znalazły zastosowanie inne zostały zapomniane. Zrewolucjonizował krasnoludzką sztukę wojenną wprowadzając nowy style walki, odmienny całkowicie od poprzednich. Przez wiele lat, klan święcił triumfy i wzniósł się na szczyty hierarchii społecznej. Z początku niepewne krasnoludy, z czasem przyzwyczaiły się do nowych styli walki i broni która miała im pomóc. Wszystko potoczyłoby się dobrze gdyby nie nieszczęśliwy wypadek. Pewnego dnia Dolgan opracowując plany nowej machiny wpadł na- jak mu się wtedy wydawało -doskonały pomysł. Chciał stworzyć pocisk którym można by rzucać na odległość. Po miesiącach prób, wiele nieudanych choć nie śmiertelnych próbach, chciał porzucić pomysł. Jednakże krasnoludy znane są ze swojej zapalczywości. Dokończył projekt i jak najszybciej chciał go wypróbować. To skończyło się dla niego tragicznie, źle wyliczył długość lontu i wyrzucając bombę, ta wybuchła mu w ręku.
Śmierć Dolgana odbiła się na psychice wszystkich żyjących wtedy krasnoludów. Ogłoszono żałobę narodową, a klan odszedł z rady by upamiętnić swojego przodka. Od tamtego dnia postanowiono włączyć Dolgana do krasnoludzkiego panteonu, za zasługi i rewolucje w inżynierii i taktyce...
Sam Dolgan w wyobraźni krasnoludów w dzisiejszych czasach to niewysoki, dość chudy jak na krasnoluda, mężczyzna. Długa, brązowa broda zapleciona w warkocze dumnie spoczywa na jego torsie. Zamiast broni przy pasie nosi kartki papieru i młotek.

Charakter: Neutralny

Symbol: Kapłani Dolgana nie noszą zazwyczaj szat gdyż te mogłyby przeszkadzać w czasie bitwy. Jedyną odznaką ich stanu jest symbol, który bardzo często jest noszony jako amulet lub przyszyty na ubraniu. Symbolem tego boga jest młot.

Zasięg kultu: Dolgan jest wyznawany na terenie całego Starego Świata. Wyznawcami są konstruktorzy, inżynierowie oraz saperzy i bombardierzy. Wielu z nich przed bitwą wznosi modlitwę do boga prosząc go by mogli sprostać zadaniu jakie mają wykonać.

Świątynie: Większość świątyń tego boga znajduje się w sziedzibach gildii inżynierskich porozrzucanych po całym Starym Świecie.
Największa świątynia znajduje się w Karaz-a-Karak. Jest to miejsce święte w którym podobno spoczywają kości Dolgana. Tu żył i pracował gdy jeszcze był pośród swoich braci. Dopóki jego kości się tam znajdują, dopóty to miejsce powinno być uznawane przez wszystkich jego wyznawców za święte.
Małe kapliczki stawiane są zazwyczaj przy domach budowanych przez krasnoludzkich inżynierów, czasami zdarza się, że przed bitwą wznoszony jest namiot z prowizoryczną kapliczką, aby oddać cześć i prosić o błogosławieństwo

Dni świąt: Najważniejszymi świętami są urodziny i śmierć Dolgana.
W czasie gdy słońce przebywa na ziemi dłużej niż księżyc, wyprawiane są wielkie uczty by uczcić narodziny wielkiego krasnoluda. Wszystko jednak musi zachować pewien umiar dlatego na drugi dzień należy udać się do najbliższej świątynie/ kapliczki, aby oddać cześć bogu poprzez modlitwę.
Natomiast gdy księżyc zaburza równowagę i to on dłużej przebywa na nieboskłonie, niż słońce, obowiązkiem każdego wyznawcy jest udanie się do świątyni i złożenie ofiary. Jest to czas smutku i rozważań nad kruchością życia. Wielu przypomina sobie wtedy historiię Dolgana.

Wymagania kultu: Wyznawcą Dolgana może zostać każdy krasnolud, który oddany jest całkowicie sprawom krasnoludzkiego Imperium.
Przykazania: Kapłani i nowicjusze Dolgana musza przestrzegać następujących reguł:
- nigdy nie zostaw brata w potrzebie
- dąż zawsze do jak najlepszych osiągnięć
- nigdy nie odmawiaj, osobie która poprosi cię o pomoc w budowie czegokolwiek co przyczyniłoby się do powiększenia chwały Imperium
- honor to życie, nie masz honoru nie masz życia
- to co przydarzyło się Dolganowi może przydarzyć się i tobie, pamiętaj więc byś miał wszystko pod kontrolą.

Używane czary: Choć magia nie pomaga w tworzeniu to wyznawcy Dolgana opanowali niektóre czary, które są w stanie pomóc im w pozyskiwaniu potrzebnych im pół-środków. Niektóre z czarów magii elementalnej szczególnie te które pomagają coś skruszyć lub rozbić są bardzo często używane. Jednakże najbardziej popularnymi szkołami magii wśród kapłanów Dolgana jest magia wojenna, iluzyjna i prosta. Próby: Najczęściej sprowadzają się do wybudowania lub zaprojektowania czegoś. Wszystko zależy od MG. Wszystkie próby należy wykonać samodzielnie.Umiejętności: Nowicjusze i kapłani Dolgan wyspecjalizowali się w umiejętnościach które pozwalają na obróbkę materiałów potrzebnych do budowy najróżniejszego sprzętu. Każdy nowicjusz czy kapłan może wybrać sobie jedną z następujących umiejętności po przejściu na wyższy poziom: Stolarstwo, kamieniarstwo, metalurgia, kowalstwo, zwinne palce, bardzo silny, inżynieria. Błogosławieństwa: Umiejętności premiowane podane są powyżej. Najczęściej Dolgan obdarowywuje swoich wyznawców czasowo zwiększając: zręczność, inteligencję lub inicjatywę. W wyjątkowych przypadkach poprzez ręce inżyniera jest w stanie skonstruować coś naprawdę pięknego.


**Opis:
Drum - daar jest krasnoludzkim bogiem opiekującymi się wojownikami i krasnoludami w jakikolwiek sposób związanymi ze sztuką wojenną. Jest przedstawiany jako barczysty krasnolud w pełnej płytowej zbroi i w rogatym hełmie. W rękach trzyma swój topór Meedsard i wielką tarczę Svarwid. Jest także wyznawany przez gnomy pod imieniem Scaygila.
--------------------------------------------------------------------------------

Charakter:
neutralny
--------------------------------------------------------------------------------

Symbol:
symbolem Drum - daara jest jego obosieczny topór. Kapłani tego bóstwa noszą się jak wojownicy.
--------------------------------------------------------------------------------

Zasięg kultu:
Bóg ten jest rozpowszechniony pośród wszystkich krasnoludów. Szczególnie zaś w twierdzach krasnoludzkich.
--------------------------------------------------------------------------------

Świątynie:
Świątynie są budowane tylko w twierdzach. Zwykle są one ważnym elementem obrony. Są bardzo silnie ufortyfikowane i stanowią zarazem zbrojownię. Podczas upadku Karak Azul, ostatnim miejscem , gdzie bronili się obrońcy przed nawałą goblinoidów była właśnie świątynia boga wojny. Dzisiaj największą świątynią jest świątynia w Karaz - a - Karak, tam też znajduje się siedziba kultu. Większa znajdowała się w Karak Osiem Szczytów, ale została zniszczona.
--------------------------------------------------------------------------------

Przyjaciele i wrogowie:
Drum - daar ma dobre stosunki z innymi bogami panteonu gnomów i krasnoludów, a także z takimi bóstwami panteonu ludzkiego jak Ulryk, Sigmar czy Myrmidia. Odnosi się wrogo do bogów elfickich. Z bogami halflingów ma mało do czynienia.
Dni świąt:
Dniami świąt są daty wielkich bitew.
--------------------------------------------------------------------------------

Wymagania kultu:
nowicjuszem tego boga może zostać każdy krasnolud, który ukończył jakąś profesję wojownika, lub związaną ze sztuką wojenną (np. saper lub płatnerz). Za każdym raze, gdy przechodzi na następny poziom musi uzupełnić jeszcze jedną taką profesję.
--------------------------------------------------------------------------------

Przykazania:
Nowicjusze i kapłani tego boga muszą wypełniać następujące przykazania:

zawsze słuchać zwierzchników wojskowych, chyba, że doprowadziłoby to do złamania innego przykazania,
nigdy nie mogą się poddać goblinoidom, bądĄ sługom chaosu,
wszędzie gdzie to możliwe zabijać krasnoludy chaosu oraz gobliny i ich popleczników,
nigdy nie pozwolić sobie zgnuśnieć, trzeba zawsze być przygotowanym na atak bądĄ obronę,
nie pozwolić splamić swój honor.

--------------------------------------------------------------------------------

Używane czary:
Kapłani Drum - daara mogą używać wszystkich czarów magii prostej i magii wojennej, a także: na 1 poziomie: grad kamieni (1 el), na 2 poziomie: negacja ataku (2 il), iluzja potężnego wyglądu (3 il) i iluzoryczny wróg (3 il), na 3 poziomie: iluzoryczna armia (4 il).
--------------------------------------------------------------------------------

Umiejętności:
Wymagane jest dodatkowe wykupienie jednej z poniższych umiejętności na poziom nowicjusza lub kapłana: rozbrajanie, uniki, specjalna broń (parująca, dwuręczna, korbacz), silny cios, celny cios
--------------------------------------------------------------------------------

Próby:
próby związane są często z zabiciem goblinów bądĄ krasnoludów chaosu, obronieniem krasnoludzkiej kopalni przed najazdem, bądĄ nauczeniem prostych poszukiwaczy złota sztuki wojennej, by mogli się bronić.
--------------------------------------------------------------------------------

Błogosławieństwa:
Umiejętności faworyzowane przez Drum - daara to te wypisane powyżej, faworyzowane testy są związane z S, Wt, WW czy US.


Ostatnio zmieniony przez Drako dnia Śro 14:42, 07 Gru 2005, w całości zmieniany 11 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xaroth



Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin/Wrocław

PostWysłany: Pon 13:59, 05 Gru 2005    Temat postu:

Drako na prezydenta !!

Czyli... obiecanki cacanki -> http://www.blekitnagildia.fora.pl/viewtopic.php?t=283 Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drako
Błękitny
Błękitny


Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Facet

PostWysłany: Pon 14:06, 05 Gru 2005    Temat postu:

Bo wtedy dostalem Bana i niemogłem sę z nikim skntakowac w celu przeniesiania Sesji na inne Forum.....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MadMaX



Dołączył: 23 Lis 2005
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 16:22, 05 Gru 2005    Temat postu:

Imie: Sorli Pogromca
Statystiki: Sz--WW--US--S--Wt--Żw--I----A----Zr--CP--INT--OP--SW-Ogd
---------------2---20---20--2---3----3--18musisz20-10---10---10--15---2
-------------------------------------------------sam
-----------------------------------------------wyliczyć

To są statystyki podstawowe bez modyfikatorów. Mam nadzieje że dobrze wyliczyłem-US po dodaniu +10 za rase będzie 30,czyli tyle ile ranger wymaga. Umiejętności i reszte będziesz losować?

Tak jak pisałem, nie brałem jeszcze udziału w sesji to mogłem coś skopać Razz .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drako
Błękitny
Błękitny


Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Facet

PostWysłany: Pon 16:27, 05 Gru 2005    Temat postu:

ststystyki sa wedl żutu koscią....a potem śa modyfikowane + i - wedle rasy i klasy. Potem malututki modyfikator daje gracz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pon 17:22, 05 Gru 2005    Temat postu:

Sorki za chęci ale nieczaje zabardzo tego systemu ( warhamer) wiec daje sobie spokuj.Jest jak widze na moje miejsce pare osób.Dzieki jeszcze raz za chęci i pomysł.Jakby kiedyś było coś w Kryształach czasu to wchodze w to pełną parą Smile
Powrót do góry
Drako
Błękitny
Błękitny


Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Facet

PostWysłany: Pon 17:32, 05 Gru 2005    Temat postu:

Jest to lekko zmodyfikowny WarHammer (Częśc wzorów i pare innych zeby) Zęby bl łatwiwjsy oraz realniejszy. Ok, szkoda. Kto idzie na Jego miejsce?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jennahan
Przyjaciel gildii


Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 1182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:52, 05 Gru 2005    Temat postu:

Imię: Urgall
Rasa: Krasnolud
Profesja wyjściowa- Inżynier
Zamierzona profesja wyjściowa- uczeń alchemika
Charakter: Neutralny

Statystyk nie podam, bo nie ma sensu Smile Nie mam kostek, a wybieranie maxymalnych wartości jest troszkę głupim rozwiązaniem Smile Bóstw nie znam bo mi się podręcznik warhammera razem z dyskiem "spalił"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drako
Błękitny
Błękitny


Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Facet

PostWysłany: Pon 18:29, 05 Gru 2005    Temat postu:

A więc znasz WarHammer? To musze cię z przykrościa powiadomić że troche zasady pozmienialem dla reallizmu oraz żeby początkujacy się niepogólbili (MadMax)ale ok, a bóstwo to ci moge wybrać?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jennahan
Przyjaciel gildii


Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 1182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:46, 05 Gru 2005    Temat postu:

Oczywiście, że możesz. Statystyki też Smile Swoją drogą nigdy do końca warhammera nie poznałem, bo jakoś nie paliło mi się do czytania skanowanego podręcznika Smile Ale brałem udział w kilku sesjach Smile Ostrzegam, że zaawansowanym graczem również nie jestem. Zawsze kumple liczyli za mnie wszystko Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drako
Błękitny
Błękitny


Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Facet

PostWysłany: Pon 18:55, 05 Gru 2005    Temat postu:

To dorze, a ja mówie na wtepie w Orginamym WarHammer (Piersz edycja) pozmieniałem dużo wzrorow, dąlem iklka stystyk oraz profesji, ale także trofe obciołem, dąlem bestriariusza. A i mowie w grze bez wygłopów i nieliczyc na typową siekanke.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jennahan
Przyjaciel gildii


Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 1182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:56, 05 Gru 2005    Temat postu:

Ale moja postać została zaakceptowana przez MG?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drako
Błękitny
Błękitny


Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Facet

PostWysłany: Pon 19:04, 05 Gru 2005    Temat postu:

Ugóry masz wszystk napisany, ststystyki i reszte losowań zrobe kiedy dostane ogóom zarysy od wszystkich.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MadMaX



Dołączył: 23 Lis 2005
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 21:08, 05 Gru 2005    Temat postu:

Jak to nie będzie typowa siekanka to super. Dobra, co mam jeszcze podać?

Acha bóstwo. Maże być Drum-daar ?


Ostatnio zmieniony przez MadMaX dnia Pon 22:13, 05 Gru 2005, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Błękitna Gildia Strona Główna -> Wyprawy Błękitnych Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin