Nabór na sesja RPG
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Błękitna Gildia Strona Główna -> Wyprawy Błękitnych
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Młot Zagłady



Dołączył: 07 Lip 2005
Posty: 1074
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:58, 05 Gru 2005    Temat postu:

Witam !!! Jakos do tej pory przegapilem ten temat... ale juz sie poprawilem i bylo by super gdybym mogl sie dolaczyc

[edit] czytam, ze zwolnilo sie jedno miejsce wiec chetnie na nie wskocze

[edit2] nie wiem jakie modyfikacje wprowadziles, jednak jesli rozwoj nie jest taki powolny jak w orginalnym systemie to chcialbym zagrac :

imie : Nagashizarr (Nagash) rasa : mroczny elf / uczen czarodzieje -> elementalista / wyznanie : Khorne (jednak nie czcze go jawnie) / charakter : aspekt prawny - neutralny , aspekt moralny - zly

[edit3] podejrzewam, ze te wspolczynniki beda mialy dla mnie najwieksze znaczenie: sz ,zr, int, op, sw, i
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drako
Błękitny
Błękitny


Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Facet

PostWysłany: Wto 14:58, 06 Gru 2005    Temat postu:

MadMax niemam aktualnie podręcnka przy sobie a nieznam krasnoludzich bogów na pamieć, a pozyczyłem podręcznik komplowi (Początkujący MG). Co tpo za bóstwo? Czy z WarHammer? Bo jakoś go niejarze :-\


Młocie zagłady-

Zostalęs graczem, miło zagrać z kimś znającym system, jedanka wzory podrasowalem ostro i "Bazowe" ststystyki potworków podstawowych. Niebędziecie tak wszystkiego wiedziwc czy sie cos trafi. WarHammer oferuje szwreg umiejętnosci. Umnie są, i nawet niektóre dodane, jedanka paru klasą zbyt podpakowanym odjołem kilka czarów. Ciekae kiedy K. Się zgłosi, jsk nie pedko to zaczne bez niego. ogłonie będzie sie wam dziwnie gralo, bo niemaie dobrego wojownika. To narazie tyle.



Ps. Młocie- Bóstw wszytstkich ras nieznam na pamięć, a jak mowiłem poręcznik doyskam niepredko (nich kompel śie poduczy Razz) Ale sesje moge gbezniwgo prowadzić. ale odświez mnie kim jest twoj bóstwo (Cos tam pmietam, ale premie kapłanow itpo niezabardzo)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Khhagrenaxx
Gość gildii


Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 2189
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Racibórz/Wrocław
Płeć: Facet

PostWysłany: Wto 17:06, 06 Gru 2005    Temat postu:

Wiem, że wczesniej się zgłaszałem, ale tak się sprawy ułożyły, że nie będę mógł w najbliższym czasie w czymś takim uczestniczyć - przepraszam za zamieszanie - ale z tego co widzałem, że zainteresowanie jest spore, więc na pewno znjadziesz kogoś na moje miejsce.

Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drako
Błękitny
Błękitny


Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Facet

PostWysłany: Wto 17:12, 06 Gru 2005    Temat postu:

Szkoda, teraz pytanie do graczy- Czy chcecie juz grąc czy piczekąc na 4 gracza (Przydal by się wam zręczny złodziej....)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Młot Zagłady



Dołączył: 07 Lip 2005
Posty: 1074
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:25, 06 Gru 2005    Temat postu:

Mnie obojetne czy bedziemy czekac czy nie. Sam ocen czy mozemy grac przygode, ktora wymysliles bez zlodzieja czy raczej nie poradzimy.

W kwestii statystyk/ mechaniki to niewiele pamietam z Warhamera lepiej u mnie ze swiatem itp.

Bostywo, ktore wybralem Khohrne... to byl pochopny wybor zmienie go jeszcze. Ponizej przedstawiam nowy wybor:

Tzeentch: nazywany Panem Zmian lub Mistrzem Czasu. Tak naprawdę nikt nie wie jak wygląda Pan Zmian. Jego wygląd nieustannie się zmienia, a żadna forma się nie powtarza. Wynika to z faktu, iż Tzeentch jest nieprzewidywalny, a jego mroczne plany nieodgadnione dla nikogo, nawet dla jego wyznawców. Będąc Panem Zmian, jego działania są chaotyczne, zagadkowe, podobnie jak łaski którymi obdarza swoich wyznawców. Można o nim powiedzieć jedną pewną rzecz: lubi zmieniać ścieżki, przeznaczenie istot zamieszkujących Stary Świat.

Tzeentch jest mistrzem magii i w przeciwieństwie do Khorne’a jego wyznawcy nie są głupią, brutalną siłą, niszczącą wszystko co stanie im na drodze, a jedynie przy pomocy magii zmieniają los ofiar swego boga (pośród bogów chaosu nie ma zgody i za największego wroga Tzeentch uważa się Khorne’a). Tak więc Tzeentch będzie miał nielicznych wyznawców, ale jego wyznawcy będą posiadać w ręku wiedzę i magię, a to jest to, co przyciąga magów niczym płomień świecy ćmę. Najpotężniejszymi, najbliżej związanymi z mrocznymi mocami magami, będą obok niewierzących nekromantów, właśnie wyznawcy Tzeentcha. Z tego powodu, magowie Pana Zmian stanowią ogromne zagrożenie dla Starego Świata i są bezwzględnie zwalczani przez łowców czarownic. Strefą wpływów Tzeentcha są wszelkie gildie, stowarzyszenia magów w całym Starym Świecie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drako
Błękitny
Błękitny


Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Facet

PostWysłany: Wto 17:46, 06 Gru 2005    Temat postu:

Ja nieprowadze graczy za rączke, do wykonania celu wiedzie wiele dróg. A żlodziej zawsze se przydaje, a tu trzeba z kimś pogadać, a tu zwinąc cos silniejszemu. Jak reszt ekipy- chce 4 gracza? Przy 3 graczach sesja bedzie sie szybciej działa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jennahan
Przyjaciel gildii


Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 1182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:55, 06 Gru 2005    Temat postu:

Decyduj MG Smile Jeżeli uważasz, że w 3 podołamy to zaczynajmy. Jeżeli nie to czekajmy! Może poczekajmy do 20. Jeżeli nikt sie nie zgłosi gramy w 3!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drako
Błękitny
Błękitny


Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Facet

PostWysłany: Wto 19:26, 06 Gru 2005    Temat postu:

Oki, wasza wola. Ale i tak dzxis niezaczniemy, musz odpoac kosci oraz polosować. A i jescze coś, czy chcecie żeby postacie wasze się znaly czy nie? Bo j proponuje żeby Krasnoludy sa zanąly a Dorwa Poznały.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MadMaX



Dołączył: 23 Lis 2005
Posty: 955
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 19:46, 06 Gru 2005    Temat postu:

Apropo mojebo boga, tu jest jego cały opis:
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Wto 19:56, 06 Gru 2005    Temat postu:

kurde dopiero teraz ten temat zobaczyłem kiedyś gralem więcej w młotka a tak to w Świat mroku zasuwam ale jakby się miejsce zwolniło to imie
Thorgrim
Rasa Krasolud
Profesja podstawowa Zabójca Troli
Profesja Wyjściowa : Zabójca Gigantów
Bóg: Ulrik ten co jest od wilków i zimy

Wiem że nie ma miejsc ale jakby ktoś zrezygnował ja jestem chętny
Powrót do góry
Młot Zagłady



Dołączył: 07 Lip 2005
Posty: 1074
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:26, 06 Gru 2005    Temat postu:

Huun Reh nie czytasz uwaznie. Miejsce sie zwolnilo ale potrzeba nam zlodzieja. A swoja droga zabojca troli chyba srednio sie nadaje na profesje startowa.


Pewnie, ze każełki mnie nie znaja bo i niby skad mieliby, nie te kregii. Przeciez dopiero wkraczamy na awanturnicza droge.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drako
Błękitny
Błękitny


Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Facet

PostWysłany: Śro 14:45, 07 Gru 2005    Temat postu:

Huun Reh- Tym zabójća Troli skreslilęs sie z listy. Nielubie graczy któży biaa ta profesje na pocatek. ŻAden Krasnal nie staje sie ni, z WYBORU!Trzeba zrozumieć dramat tej postaci.....jej przeżycia....dąrzenie do smierci. Dovbra jak nikt niechce zaczne bez Zlodzieja...,.Czekam.....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Śro 16:33, 07 Gru 2005    Temat postu:

Młot: Zabójca troli to w młotku jest profesja podstawowa i można nią grać od początku.
Drako: Okej spoko tylko wiesz mówiąc że chcecie złodzieja odrazu nadajesz graczowi określony szkic postaci jaką musi robić. I nawet jak ktoś za wszelką cene będzie chciał grać to wcale nie będzie mógl sięwczuć dobrze w postać
Powrót do góry
Drako
Błękitny
Błękitny


Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 1467
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Facet

PostWysłany: Śro 16:39, 07 Gru 2005    Temat postu:

Huun Reh napisał:
Młot: Zabójca troli to w młotku jest profesja podstawowa i można nią grać od początku.
Drako: Okej spoko tylko wiesz mówiąc że chcecie złodzieja odrazu nadajesz graczowi określony szkic postaci jaką musi robić. I nawet jak ktoś za wszelką cene będzie chciał grać to wcale nie będzie mógl sięwczuć dobrze w postać



To nie na temat, a mwięc że chce zlodzieja nienażucam graczowi profesji, mowie tylko ze gracz grajacy zwykle takimi postciami się przyda. Huun Reh wiem bo już pare latek siedze w systemie ?(Oj jeszcze wszystkich bóstw a pamięc nieznam- moja slabość) i zjadłem na nim przysłowiowe zęby. I wiemze jest dostępny od pocżatku, ale poczytaj opis tej profesji to zrozumiesz że krasnolud se nim niertodzi, dobrowalnie niezostaje. Najlepiej se gra kiedy w grze buduje se Historia postaci. Mam Gracza co GR Zabójća troli, jedan najpier był Inżynieram- Potem po niegodnych czynach wstapił na tą droge....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Śro 16:42, 07 Gru 2005    Temat postu:

Dobra to co do złodzieja bo nie pamiętam za bardzo jak to było na początku jest się zwykłym złodziejem dopiero potem można wybrac klasę np. Włamywacz lub coś takiego ?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Błękitna Gildia Strona Główna -> Wyprawy Błękitnych Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin